top of page

שאלות נפוצות מרכז הידע

ריכזרנו עבורכם את כל השאלות ואת הידע הנדרש במקום אחד

  • מה זה ניהול תורים?
    ניהול תורים במרכזיית קונקט בענן מספק פתרון לארגון וניהול תורי המתקשרים אליכם. המערכת מאפשרת ניהול זמן המתנה, תזמוני השיחות והפצת העומס בין השלוחות באופן אוטומטי, ומבטיחה שהלקוחות שלכם יקבלו את השירות בזמן הטוב ביותר ובצורה היעילה ביותר.
  • מה הם התכונות המובנות במרכזיית קונקט?
    מרכזיית קונקט בענן מצוידת במגוון תכונות מתקדמות לטיפול יעיל בתקשורת העסקית. תכונות אלו כוללות אינטגרציה עם CRM, ניתוב שיחות חכם, שירותי FAX2MAIL, ניהול תורים, והקלטת שיחות. הכל מובנה בממשק משתמש נקי ופשוט, מה שמאפשר לכם לנהל את המערכת בקלות וביעילות.
  • אפשר לחבר את מערכת ה-CRM למרכזיה בענן?
    בהחלט ניתן! מרכזיית קונקט בענן מאפשרת אינטגרציה מלאה עם מערכות CRM. זה מאפשר לכם לסנכרן נתונים בין המרכזיה ל-CRM שלכם, כולל שיחות נכנסות ויוצאות, הקלטות, פרטי לקוחות ועוד, כדי לשפר את השירות ללקוחות ולהגביר את יעילות העבודה.
  • האם יש חבילות של דקות שיחה במרכזיה שלי?
    כן, מרכזיית קונקט בענן מציעה מגוון חבילות דקות שיחה גמישות שנועדו להתאים לצרכים השונים של כל עסק. ניתן לבחור חבילה בהתאם למספר השלוחות, הנפח התקשורתי הנדרש והיקף השימוש המשוער, כך שתמיד תקבלו את ההצעה המשתלמת ביותר לעסק שלכם.
  • איך מוצאים שיחות מוקלטות?
    במרכזיית קונקט בענן, ניתן למצוא ולנהל שיחות מוקלטות בקלות דרך ממשק רישום השיחות וההקלטות בממשק הניהול על ידי חיפוש לפי מספרים חתכים כגון: מספר מקור, מספר יעד, מספר שלוחה, שם שלוחה ועוד... המערכת מאפשרת גישה נוחה ומאובטחת להקלטות, עם אפשרות לחיפוש לפי מספר טלפון, תאריך, זמן ואף על פי שם המשתמש במערכת. כל ההקלטות מאוחסנות בענן עם אבטחה גבוהה לשמירה על פרטיות המידע.
  • איך מטפלים במגוון תרחישים במרכזיה?
    מרכזיית קונקט בענן מציעה גמישות רבה בטיפול בתרחישים שונים. תוכנית הניהול שלנו מאפשרת לכם להתאים את המערכת לצרכים ספציפיים, כולל תזמון ניתוב שיחות לפי שעות פעילות, ניתוב שיחות חרום, והגדרות עבור ימי חג ואירועים מיוחדים. הכול ניתן לשליטה ממשק אחד נוח וידידותי למשתמש.
  • מה זה מרכזיה בענן?
    מרכזיה בענן, המכונה גם IP Centrex, היא מרכזיה וירטואלית המופעלת משרתים ברחבי העולם ומספקת שירותי טלפוניה לעסקים וארגונים דרך האינטרנט. השרידות היא אחד היתרונות הבולטים של מרכזיה בענן, שכן היא אינה תלויה בחשמל או ברשת מחשוב מקומית, ומאפשרת חיבור שלוחות מכל מקום בעולם. זה מהווה פתרון אידיאלי לעסקים עם ריבוי סניפים. מרכזיה בענן קונקט מספקת שירותי גיבוי ושרידות באמצעות מספר שרתים, עם חיבור מוצפן ומאובטח של השלוחות לשרת המרכזיה שלנו.
  • מה זה טלפון IP?
    טלפון IP מתחבר לרשת האינטרנט ולא לכבלי נחושת ייעודיים כמו במרכזיות מסורתיות. החיבור למרכזיית הענן מתבצע באופן מאובטח, והטלפון עצמו מציע יתרונות כגון צג צבעוני, איכות שמע HD ודיבורית איכותית. בחנות שלנו תוכלו למצוא מגוון רחב של טלפוני IP בהתאם לצרכים ולתקציב שלכם.
  • מה זה שלוחה סלולרית ומרכזיה סלולרית?
    מרכזיה סלולרית מאפשרת חיבור שלוחות דרך רשת הסלולר באמצעות כרטיס סים , תוך שמירה על תפקוד מלא ללא תלות באינטרנט. זהו פתרון אידיאלי לעסקים שעובדיהם מתניידים תכופות או עובדים במקומות ללא גישה אינטרנטית קבועה. שלוחה סלולרית במרכזיית הענן קונקט מעניקה לכם את החופש לנוע לכל מקום עם הנייד האישי שלכם ועדיין להיות מחוברים לעסק.
  • מה זה נתב שיחות חכם?
    נתב שיחות חכם מוביל את המתקשרים דרך מענה קולי מוקלט לקבלת מענה ישיר ומהיר למחלקות השונות, שלוחות, קבוצות צלצול ותת-מחלקות. הנתב של מרכזיית קונקט מאפשר הגדרת זמני פעילות וניתוב מותאם לשעות שונות ותאריכים ספציפיים, תוך הצגת מידע מתאים למתקשרים אפילו מחוץ לשעות העבודה.
  • למי זה מתאים?
    פתרון מרכזיה בענן קונקט מתאים לכל עסק בכל גודל. המרכזיה מתאימה את עצמה לכל צורך בארגון, מספקת מענה אישי ומגיעה עם מגוון רחב של תכונות וממשקים מובנים. היא תספק את הפתרון המתקדם והמשתלם ביותר לצרכי התקשורת והפעילות שלכם.
  • מה זה FAX2MAIL?
    FAX2MAIL הוא שירות שמאפשר קבלה ושליחה של פקסים ישירות מתוך הדואר האלקטרוני שלך, בלי צורך במכונת פקס פיזית. בעזרת מרכזיית קונקט בענן, ניתן לשלוח ולקבל פקסים כקובץ PDF, תוך שמירה על אבטחה וסודיות המידע, ובכך להפחית את עלויות התחזוקה ולשפר את יעילות העבודה.
bottom of page