top of page

שירות הקלטת שיחות במרכזיה בענן - קונקט

הקלטת שיחות הפכה למאפיין חיוני לעסקים כדי לשפר את שירות הלקוחות,
להבטיח ציות לרגולציה ולנתח מכירות והתנהגות לקוחות.

באמצעות מערכת הקלטת השיחות במרכזיית הענן קונקט תוכלו להינות משירות ניטור שיחות מהיר וגישה פשוטה לכל מאגר השיחות המוקלטות

שירות הקלטת השיחות שלנו נועד לענות על הצרכים של עסקים בכל הגדלים, עם ממשק ניהול קל לשימוש, אבטחת מידע ותמחור אטרקטיבי.
שירות הקלטת השיחות במערכת קונקט קל להגדרה ולשימוש, עם פקדים אינטואיטיביים המאפשרים להגדיר לכל שלוחה בנפרד את סוג ההקלטה, שיחות נכנסות בלבד, שיחות יוצאות בלבד, פנימיות וחיצוניות או הכל יחד זאת בלחיצת כפתור.
ניתן גם לבחור אפשרות הקלטת שיחות ע"פ מחלקות, קבוצות צלצול, מעגלי המתנה, קווים ועוד.
השיחות המוקלטות ישמרו בשרתי הענן המאובטחים שלנו והגישה לשיחות אלו תהיה על פי הרשאה בלבד של מנהל המערכת.

את הקלטת השיחות ניתן לנגן ישירות ממשק הניהול וגם להורידם למחשב המקומי.



השימוש בהקלטות שיחה יכול מתאים למגוון רחב של מטרות כגון: הדרכה, כדי לעזור, ללמד ולייעל את השירות הטלפוני שהעובדים החדשים מספקים בפניות של לקוחות, שיפור טיב השיחות והמלל לעובדים קיימים, ציות לרגולציה: חלק גדול מהתעשיות והעסקים נדרשים להקליט את השיחות ע"פ חוק, איתור מקרים של סירוב, הכחשה ואי הבנות בין המחלקות השונות בארגון והלקוחות.

שירות ההקלטות שלנו יעזור לכם לבצע ניתוח ואת אופי העברת המידע אל הלקוחות במחלקות שירות וגם בשיחות מכירה להם תוכלו להאזין על מנת לשפר את המכירות בעסק, להבין את התנהגות והעדפות הלקוחות בכדי לזהות מגמות שונות ולהתאים את אסטרטגיות המכירה והש
ירות.

לרשותכם עומד ממשק ניהול וחיפוש רישומי שיחות והקלטת שיחות באמצעותו תוכלו למצוא כל שיחה בפשטות ובקלות ע"י מגוון רחב של חתכים כגון:

  • הקלטת שיחה לפי מספר מקור.

  • הקלטת שיחה לפי מספר יעד.

  • הקלטת שיחה לפי טווח זמנים של תאריכים, ימים ושעות.

  • הקלטת שיחה לפי מספר שלוחה.

  • הקלטת שיחה לפי סוג השיחה: נכנסת, יוצאות ועוד.
     

.אנחנו מעמידים לרשותכם את הכלים המתקדמים ביותר לטיפול בכל תרחיש טלפוני בעסק

עסקים.png
bottom of page